i here without baby but your still on my lonely mind i think about you baby and I dream about you all the time i here without you baby but your still with me in my dreams and tonight it only you and me...

5/18/2010

Böcek İlacı Sıkıp Yok Edicem Seni İç Ses İkimizde Ölmeden Hemen Bi Siktir Git!!!!

benim çok gerizekalı bi iç sesim var.ders çalışmam gereken yerde çıkıp abuk sabuk konuşabiliyor.şimdi olduğu gibi.o ses söyledi zaten bunuda yazmamı çift kişilik miyim diye de düşünmüyor değilim şu anda.bazen öyle laflar ediyor ki hayal dünyamı ele geçirip kafasında canlandırdıklarının hayalini gösteriyor bana.o kadar gerzekçe ki elimde olmadan kahkaha atabiliyorum.bi de bu amaçsız ses her zaman doğru çıkıyor.korkuyorum o zaman kötü şeyler söyleyecek diye.sonra kafasında kuruyorda kuruyor.şimdi o iç ses tamamen amaçsızca bol küfürler içerisinde önümdeki kitapta yazan insanlara sövüyor.rahatlıyorumda böyle ama bi yandanda ders çalışma yat uyu diyip duruyor ama saat daha erken ders çalışmam lazım diyorum dinlemiyor beni tam başlıyorum ders çalışmaya lalala diye bi şarkı söyleyip duruyor.nasıl yok etmem gerekiyor bilmiyorum tutup böcek ilacı sıkasım geliyor bi s*ktir git rahat bırak diyorum ama yok oturmuş oraya dala geçiyor.iç sesimi dinleyip yatarsamda bu sefer vicdanım rahat etmeyip o başlayacak konuşmaya ne yapıcam bilemiyorum acaba şu son sigarayı içipte yatıcam diyip tüm paketi içene kadar ders mi çalışmam???

18 yorum:

  1. tabikide çalişcaksın...:)kandrma sımdı kendnı...

    YanıtlaSil
  2. ama hangi birine:( lys prof(tabi haziran prof'u yine hayallerde kaldı) bi de ielts var:( neyse ki lys candır ona çalışayım:D

    YanıtlaSil
  3. sonuc olark bırınden bırınde geccez ama dımı? benmde hayal hazıran ona bakcak olursan bırak hazıranı yaz okulu bıle hayal dırek eylul...ama sonuc olarak o bır sınav ve sen verssn gecms olcksn...eylul veya hazıran hıç bırı seyımde değil hepsı aynı bok...sonuc olark vernce gecıyosun ıkısnde de...hazrnda grıpte gecemeyen dangozlarda var :D :D :D

    YanıtlaSil
  4. bilirim bilirim o geçemeyenleri hatta 4 sınava girip geçemeyenlerde var:))gitmez kalırsam ya da ieltsten geçemezsem eylğl yolları banada göründü:(:(

    YanıtlaSil
  5. lys'yi kazanamazsam başka seçenek yok ki:)

    YanıtlaSil
  6. su kazanamazsam kelımesını bı surelığıne kullanmasan...?nası olur?bence fena olmaz...ha bu arada sende bos durmasan dersın basına otursak ıkmzde...bende saat 4 ten berı gırceğim dusa bı gırsem sonra kuzu kuzu gecssek su sınavı more to read olmadan :D nası olur? :)

    YanıtlaSil
  7. bencede o kazanamazsam lafını unutsam iyi olur sağdan soldan gelip beni dövecekler yoksa:)ah more to read ah!!!ben bugünü tatil ilan ettim 1 haftadır sabahlıyorum yarın yeniden bi maraton:( ama bence artık sen düşüna bi gir sonrada dersin başına:))ah!annem gibi hissettim:Dbende sütümü içeyimde yatayım:P

    YanıtlaSil
  8. :D :D :D su an saclarımı sampuanlıyorum sen sütünü içene kadr çıkmıs olurum... :) :)

    YanıtlaSil
  9. :))) sanada yapayım mı süt??ama bu öyle sütlerden değil nesquik ve çikolata sosuda var:P

    YanıtlaSil
  10. pak oldum cıktım:) bal kokuyo heryerım :) ivit bnde ıstyrm cok canm cektı smdı :(

    YanıtlaSil
  11. kokun taa buralara kadar geldi:)sıhatler olsun:)))bi gün yapabilirim bugünde yapardım ama taa cehennemin içinde cehennemde olduğum için senin için zor olur:(

    YanıtlaSil
  12. teskkr edrm canm :) bi gün gelirim canım çokta zor değil :) bakalım gercekten cehennem gbmı değilmı? aslında sen bzm buralrdakı cennete gelsen meseala seneye çok guzel olurdu hatta süper olurdu :) piiuuu :)hergun süütttt :p

    YanıtlaSil
  13. o cennete göre burası cennetin en güzel yeri uzaklık bakımından cehennem ama:)seneye ben yine buradayım hem de tek kişi:D:D

    YanıtlaSil
  14. ufff evet sızın orann ole bı nimeti var ama ıste burannda mesela sole bı nımetı var derse hatta hocann sınıfa adım atmasına 2 dak kala ben odamdan cıkms oluyorum :D bnde seneye burdayım tek kısılk gene....ama ıste süt için yurumem gerekcek gene anlasıldı :) :)

    YanıtlaSil
  15. bizimde sevisimiz var bu da amorti gibi ama olsun:)spor olur işte öyle düşün sonunda çikolata denizinde boğulmuş süt var:D

    YanıtlaSil
  16. :D :D ivit ivit....çikolatalı denizzzz yuppiii:) şimdi ben derse kaçar canım:) yarın görüsrz.....:)

    YanıtlaSil
  17. iyi dersler canım görüşürüzz:))

    YanıtlaSil