i here without baby but your still on my lonely mind i think about you baby and I dream about you all the time i here without you baby but your still with me in my dreams and tonight it only you and me...

5/09/2011

Bir Nedeni Yok Sadece Sarhoşum...

Seni sevmiyorum sana aşığım!hem de bunu damarlarımda dolaşan bütün kanımda hissediyorum!bunu hiç bir zaman okumayacaksın belki bir gün tamamen benim olursan sana böyle bir blogun varlığından bahsederim.şu an bilmiyorum kaç tane içtim ama ben sarhoşken seni arzuluyorum seni özlüyorum.kısacası ayıkken sana hissettiğim bölük pörçük bütün duyguları sarhoşken bir arada tutuyorum.bu yüzden içimdeki duyguları şakayla karışık dile getiriyorum ve kolayca iyi ki varsın diyebiliyorum.ve evet ayıkken sana çoğu kez yalandan seni seviyorum dedim çünkü ben sana karşı daha fazlasını hissediyorum.sandığından daha fazla duygusalım.bu yüzden sen duygusal şarkı dinlerken ben kırılıyorum.korkuyorum artık senden yine beni kırarsın ve bu sefer dönmezsin diye.biliyorum uğruna beni bıraktığın eski sevgilin sevgilisinden ayrılmış.korkuyorum yine yüz üstü bırakırken.çünkü ben bunu düşündükçe ağlıyorum.o kadar işlemişsin ki hayatıma sensizliği düşünemiyorum bile.geçen cumartesi bizdeydin ya sana yemekler yaptım ben bundan 16 yıl sonrada sana yemekler yapmak istiyorum başkasına değil.sandığından daha çok seviyorum seni sevgili.tüm çıplaklığımla tüm masumluğum ve kadınsallığımla...yine ve yeniden söylüyorum hep benimle ol.bana hiç bir zaman bana bir şeyler yaz okuduğumda hep seni hatırlatsın deme çünkü ben hep seninle olmak istiyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder