i here without baby but your still on my lonely mind i think about you baby and I dream about you all the time i here without you baby but your still with me in my dreams and tonight it only you and me...

1/30/2010

Hala bi karar veremedim.Daha doğrusu kararı verdim gibi y'de sordu onada söyledim.Artık arkadaşız ama yinede kararsızım.Yeni bi ilişkiye başlayamam hemen.Erkek arkadaşımınında alışkanlıklarını öğrenmişken...Yarın y ile buluşacağım davranışları nasıl olacak??Dün gece rüyamda aldatılıyordum.Anniiaammm sabah kalkınca o kadar kötü oldum ki...Tövbe allam bi daha yapmıcaamm desemde yine mesaj attım.Cidden kafam karışık.Hani duygularından emin olamama durumu deği bu şu an ikisinide kafamda ölçüp tartıyorum sürekli hafif mantık katmaya çalışıyorum ama kattıkça daha çok mantıksızlaşıyor.Neyse artık bakalım yarın neler olacak çok merak ediyorum.
Son bi şey daha bu gün erkek arkadaşımla 3 ay oldu ve pişmanlıkta değilde garip bir duygu içerisindeyim...

2 yorum:

  1. ahh bu kararsızlık-ne hissettiğini bilememe zamanları.. çok iyi anlıyorum seni. umarım en kısa zamanda oturucak her şey yerli yerine :)

    YanıtlaSil
  2. oturmasını beklerken her şey daha kötüye gitti sanırım:/

    YanıtlaSil