i here without baby but your still on my lonely mind i think about you baby and I dream about you all the time i here without you baby but your still with me in my dreams and tonight it only you and me...

6/20/2010

MUTLUYUMMMMMMMM!!!!

Evetttt 2 gündür LYS derdiyle uğraşıyorum.Adım adım yaklaşıyorum sona.LYS-1 pek iyi geçmedi hatta çok kötü bile diyebilirim ama LYS-4te 90 soruda sadece 10 yanlışım var:D Geriye bir tek LYS-3 sınavım kaldı o da iyi geçerse gitmeye hiç bu kadar yakın olmamıştım.Bu haberi sizinle paylaşmak istedim.Hee haziran prof'u mu ona giremedim ama şu an takmıyorum bunu:)
P.S:ÖSYM başkanı CNN Türkte ilk defa sevindirici bir haber paylaştı.Artık tercihler 24ten 30'a çıkartıldı ve kontenjan sayısı %7.6 civarında arttırılmış bu senede sınava giren yaklaşık 550.000 aday varmış.Eeee belki de şu adada son 8 günümdür belki:D:D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder