i here without baby but your still on my lonely mind i think about you baby and I dream about you all the time i here without you baby but your still with me in my dreams and tonight it only you and me...

7/22/2010

Tuhafım Bugün

İstanbul'a dönüş,tatil hazırlıkları derken yazamadım.Öncellikle sınav sonucum iyi geldi İstanbula geliyorum gibi :)Y ile güzel şeyler oldu.Babasının yanında işe başladı bende tatile gittiğim için ilk hafta 1 gün buluşabildik.Sonrasında yine araya mesafeler girdi.Bu pztesi tekrar İstanbul'a geldim buluşmak için.Evdede kimse olmadığı için bize geldik ve bu 2 gün boyunca daha çok alıştım.Yemekler yaptım,beraber koltukta uzanarak film izledik her zamankinden farklıydı bu sefer.Yatağıma kokusu sinmiş...Giderken içim burkuldu balkondan izledim dolmuşa bindiğindede dolmuş gözden kaybolana kadar baktım...Dün telefonu bozulmuş ve ben bu işi hiç sevmedim.Sanki ayrılmışız gibi 2 dakikada bir telefonuma mesaj gelmiyor içim bi tuhaf oldu.Zaten pms dönemindeyim ağlayıp duruyorum.Aramızda hiç kötü şeylerde geçmedi.Yanımdan hiç gitmek istemedi ama geçmişin izleri var bi yerlerimde.Yeniden kırılmaktan korkuyorum.Çünkü kimse daha önce beni böyle sevmedi böyle şeyler yaşamadım.Teknoloji bu kadar hayatımıza girmek mi zorundaydı?Biraz önce msn'deydi yazdım cevap vermedi çalıştığı için sonra çıktı filan daha kötü oldum.Çabuk yapılsa şu telefon bari!Bu arada yarın yine tatile gidiyorum ama 1-2 hafta sonra Y yazlığa gelecek.Hemen geçsin zaman ve artık yeter girmesin aramıza mesafeler:(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder