i here without baby but your still on my lonely mind i think about you baby and I dream about you all the time i here without you baby but your still with me in my dreams and tonight it only you and me...

11/22/2009

Dön Bana

Ve her şey bitti...Oyas ki geçen gün istanbula gidince görüşmeyi planlamıştık.Şimdi ise yeni fotoğraflar başka birisiyle.Üzülmemem lazım yeni bi ilişki içerisindeyim bende ama kalbimde aklımda sürekli.Sevgilimle yattığımız zaman bile bir an önce rüyamda görmek istiyorum onu.Belki de yoktur ilişkisi diye iç geçiriyorum.Umut ediyorum....Her şey farklı olabilirdi 10 yıl içerisinde.Yeniden başlayabilirdik zamana yenik düşmeden ama olmadı yenildik zamana...Aldatmalarına katlanıyordum göz görmeyince gönülde katlanır misali...Şimdi durum öyle değil somut bi şeyler var.Uzak olmasaydık keşke ya da özlediğim zaman anında yanına gidebilecek bir mesafede olabilseydim.Kesmeseydim saçımı yenik düşmeseydi her zaman.Şimdikiylede mutluyum aklımda yoktu 1 haftadır.Ta ki arkadaşım gözlerinin içi gülüyor ama gözlerinin altında yine hüzünler saklı diyene kadar.! hafta sonra İstanbuldayım onunla beraber zaman geçirdiğimiz yerlere gideceğim gözlerim onu arayacak belki bulamayacak belki bulup....Eskiden ne güzeldi her şey...Sabahın 6sına kadar konuşur öyle okula giderdim gerçekten mutluydum ailemle tanıştırmıştım ona güveniyorlardı...Of hep benim bokluklarımdan belki de...Belkilerin arasında kaybuldum geçmiş zamanda yaşıyorum.Yılbaşında gelecekti buraya mutlu olacaktım yaşadığım kaldığım yeri görecekti....Özledim onu delicesine...Her gün erkek arkadaşımın profiline bakmam gereken yerde hala onun profiline bakıyorum her saat neredeyse...2 gün öncesine kadar ne güzeldi buluşmaya karar verdik yine yere düştü kendisi kaldırmaya mecalim yok bu sefer...Zaten artık kaldıracak başka biri var.Bense beni sakinleştiren ilaçlara başvuracağım yine...Aynı film dönüyor sürekli benim için.Yazasımda yoktu aslında ama sıkıntılıyım işte bi şeyler karalamak istedim sadece.Arka fonda Cem Özkandan Dön Bana çalıyor ama biliyorum dönmeyecek geri dönse bile eski heyecan kalmayacak.Sorguluyorum kendimi acaba yeni ilişkiye başlamasaydım her şey eskiye dönebilir miydi yeni bir sayfada...Şimdi kendimi sorgulama zamanı belki çıkarım işin içinden....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder