i here without baby but your still on my lonely mind i think about you baby and I dream about you all the time i here without you baby but your still with me in my dreams and tonight it only you and me...

11/06/2009

y'e y'e y'e çıtır çıtır


Geçenlerde fal baktırdım artık fallara vurdum kendimi o derece.Pür dikkat kadını dinliyorum.Olacak dese telefona sarılıp arayacağım.Dinliyorum dinliyorum kadın yok duygularımı,beklentilerimi tatmin edemiyor.En sonunda beklediğim harfi söyledi."y harfi var" dedi.Tamam soyadında var oley tutuyor ama arkasından hemen ekledi" yeni tanışacağın biri.Kalabalık bir ortamda.İlk dikkatini çekmeyecek ama sen onun dikkatini çekeceksin.Tam aradığın insan.Senin gibi gezmesini tozmasını çok seviyor.bla bla bla..."dedi.Haydaaa...bu yeni insan nerden çıktı.O günden beri bende takıntı oldu y harfi.Hele kalablık ortamlarda.Birini gözüme kestiriyorum ve kendi kendime "bakma lan bakma y harfi vardır belki içinde."diyorum.Biri benden hoşlanır olsun adında soyadında yoksa 2.3. ismi var mı yok mu hepsini araştırıyorum.Yoksa olmaz diyip sepetliyorum.Böyle değildim ben ya işlerim fallara kaldı.Hoş o falda hazırlığı geçiyorsun dedi ama şimdi köpekler gibi hazırlık yollarında sürünüyorum.O kısmı pek ilgilendirmiyorda kim bu y.Hoş bi çocuk var ama dikkatimi çekti benim olmayacak onunla:(Oysa pekte hoştu çocuk.He bi de y ile yurtdışında yaşıyormuşuz ona yol varmış.Benim kesin 2 sene sonra erasmusla gitmem lazım belki oradadır.Hey allam yarın sınavım var ben oturmuş ne düşünüyorum.Şu y neredeyse bulsun beni de kurtarsın şu sikinidirik hayatımdan...(:

1 yorum: